Håll hårt i huvudet

Idag är det verkligen tråkigt väder... Som "tur" är så ska jag vara inomhus heeeela dagen, från 10-20. Vad kul jag och Hippie kommer ha det... Han väntar säkert på att jag när som helst kommer att ta fram en borste och fortsätta borsta bort alla tovor och därmed slita av honom all päls. Men vilken tur för honom; jag glömde mina borstar hemma faktiskt.

Igår badade jag Hippie och började försöka föna honom torr och därmed även få bort alla tovor, men jag fick ont i armarna så jag fönade resten av honom halvtorr och sedan gav jag upp. Detta innebär alltså att Hippie är halvfluffig och ser helt knäpp ut så jag måste verkligen ta och raka ner honom...

I morse när jag gick på morgonpromenad med Diesel och Pudel hittade Diesel liket av en stackar blåmes (tror jag i alla fall). Den hade inget huvud kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0