Naken

Igår åkte jag och Hippie till Örnsberg för att hälsa på Lovisa i hennes butik. Hon har fått in jättefina saker så jag tycker absolut att ni ska titta in om ni har vägarna förbi :)

Lovisa hjälpte mig att raka ner Hippie och rycka bort pälsen ur hans öron. Hippie tyckte inte alls att det var roligt, framför allt inte öronen så de tog vi sist. Det tog dock lite längre tid än vad vi väntast oss då Hippies päls var huuuur tjock som helst så jag kan nog skriva att han nu är hälften så stor. Om jag var han skulle jag nog känna mig lite naken, men han verkar trivas alldeles utmärkt. Han fryser dock utomhus (så himla typiskt att det började snöa igen 2 dagar innan han skulle rakas..) så det blir Hurtta-täcket på då.

Just nu ligger Hippie och tokgnager på ett märgben som jag köpte när vi var i Enköping. Det har legat i frysen sen dess i väntan på det perfekta tillfället och det känns som att det är idag. Vi ska jobba hela dagen idag och då kan det lätt bli lite tråkigt om man heter Hippie. Märgbenet verkar väldigt populärt så jag tror jag helt enkelt får ta och köpa fler hos Lovisa när det är slut :)


Så här fin blev han :)


Söta Pixie i sin igloo


Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0