Vovvevakt

I lördags kväll var jag vovve- och valpvakt hemma hos Lovisas föräldrar. Jag passade även på att titta på "Flickan från ovan" när den gick på canal+. Jag har läst boken och den är så himla bra, men filmen har ju inte fått så bra omdömen... Ska jag vara ärlig så är filmen mycket bättre än vad jag trodde. Det kan ju inte vara helt lätt att göra en film som är så otroligt bra och få med de viktiga detaljerna och känslorna. Man brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord, men i detta fall är det omöjligt. Jag måste verkligen ta och läsa boken igen, men jag får nog göra det i helgen för när jag väl börjat läsa den kommer jag inte att kunna lägga ifrån mig den förrän jag läst till sista sidan.
Hur som helst, här kommer lite bilder från kvällen:


Honey med de tre valpisarna, knappt en vecka gamla


En ledsen Fjant


En ledsen Pixie


Som tack fick jag denna roliga apan och en boxklicker till mina vovvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0