Namnsdag

Igår hade jag namnsdag, den enda som brydde sig var Lovisa som messade ett grattis :) Men vem bryr sig om namnsdagar egentligen?

För att förstöra dagen för mig och Paola så spöregnade det ju såklart heeela dagen. Jag tror att solen tittate fram någon minut för att sedan fly de gigantiska regnmolnen. Så himla tråkigt eftersom vi hade tänkt träffas med hundarna. Istället så städade jag klart min garderob som jag började med i fredags (tror jag). Jag försökte även städa i resten av rummet, men det syns inte så mycket om man inte vet om hur det såg ut innan... För hundarnas del så blev det inga långrundor, mest berodde det på vädret, men jag tror faktiskt att Diesel behövde en vilodag. Han var helt slut och såsade i soffan hela dagen. Nöjd var han i alla fall. 

Idag måste jag komma ihåg att köpa nytt fästingmedel eftersom det uppenbarligen inte hjälper med endast dosan på Diesel, även om han inte haft på sig dosan på ett tag. Plockade fästing efter fästing på honom igår så nu är det dosa på och Frontline skall införskaffas (då jag tappat bort det som fanns kvar efter förra sommaren..) 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Japp jag skrev upp i min mobil ;) Vi firade namsdagar när vi var små men idag är det ingen som orkar hålla reda på det... förutom jag som har det på mobilen :P

2011-05-17 @ 23:08:05
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, ja det är väl bra att någon har koll ;P

2011-05-18 @ 09:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0