Skavsår

Igår, fredag, gick jag och Amanda varvet med Diesel och Pudel. Stackars Hippie fick stanna hemma ensam, men han klarade sig. Av någon konstig anledning så fick jag skavsår :( Detta innebar att jag gick som en inavlad människa/monster som bor i skogen (ni har väl sett "Wrong Turn"-filmerna? eller "The Cottage"?) när jag åkte till Lovisa med Hippie någon timma senare... Jag kommer säkert ha skavsåren kvar i minst 1 vecka. Inte kul.

Hippie var jätteduktig när vi åkte tunnelbana. Han tjöt till lite när han såg en tik som han inte fick hälsa på, men annars så var han tyst. Sjukt att han kan uppföra sig när an åker själv, men inte tillsammans med Diesel...

Väl hemma hos Lovisa blev det kycklingspett och sallad till middag samtidigt som vi såg på "Avalon High". Kind of förutsägbar film, men den var bra samtidigt som den var lite halvtöntig(en typisk Disney Channel-film med andra ord).

När vi skulle sova fick Hippie något ryck och stod i fönstret i säkert 10 minuter för att skälla ut en taxibil...

Jag ska börja äta hallon oftare, hade glömt hur goda hallon är. Jag vill sååå plantera hallonbuskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0