Sötaste Rico

I förrgår kom Rico förbi butiken. Har inte sett honom på hur länge som helst, men han kände igen mig och Hippie. Synd att jag inte hade Diesel med mig också... Han är verkligen världens sötaste spanjor... Innan ni börjar att fundera mer på vem han är så kan jag avslöja att, ja, han är en hund; världens sötaste gatukorsning från Spanien :) Jag är säker på att jag bloggat om honom tidigare, men det var nog ett bra tag sedan eftersom hans matte inte jobbar i butiken längre.

Igår var det ju fredagen den 13:de, vilket jag inte märkte något av förrän jag skulle stänga butiken. Jag har numera ett blåmärke precis ovanför tummen eftersom jag klämde mig i dörrfan. Irriterande är ordet...

Jag gjorde ett försök till en långpromenad med Diesel och Hippie för ett tag sedan. Det gick inte så bra om man säger så, jag tror att vi kom en tredjedel av den rundan som jag hade tänkt ut och sedan gav jag upp och gick hem igen. Jag hade nämligen tänkt avsluta promenaden med Riddersvik så att hundarna skulle få bada, men jag kanske får börja där nästa gång så att de är avsvalkade från första början.. Det är väldigt konstigt väder idag by the way.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för jag och Paola ska till Kista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0