Lerigt

Det blev en lerig promenad med Elin och Rezzo i eftermiddag. Men allt som allt en väldigt lyckad ändå :) Hippie såg inte klok ut när vi kom hem och det gjorde inte mina byxor heller för den delen, men jag får ju skylla mig själ som låter smutsiga Hipster sitta i knät på mig :P
Hippie är jättetrött nu och det är skönt. Kan tänka mig att han är lite hörselskadad också efter att ha haft Rezzo skällande i öronen på honom i två timmar, men det är ju bra för då har jag något att skylla på när han inte lyssnar, hehe.

Diesel, my darling Diesel, verkar allmänt körd idag. Det kanske blev lite mycket för honom att få följa med igår.. Han har sovit hela dagen, åt sin frukost vid 19:30 och vill inte uppenbarligen inte att jag ska sova i min egen säng inatt... Han ligger nämligen och suckar nöjt här i soffan. Vilken tur att soffan är rätt skön ändå... Imorgon ska han få följa med till jobbet :)

Måste börja ta lite mer kort alltså. Det ser väldigt tråkigt ut med bara en massa text tycker jag... Synd att det blir mörkt så fort nu, annars hade det kanske blivit lite bilder från promenaden... Har lite bilder på mobilen som kanske kan roa er, de får jag fixa typ imorgon eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0