Lördag?

Idag när jag vaknade fick jag för mig att det var lördag och att jag var ledig. Vad jag nu fick det ifrån med tanke på att jag inte alls är ledig imorgon, den här veckans riktiga lördag... På söndag är jag ledig. Då är det Fars dag också. Nej, jag har inte köpt något till dig, pappa. Min present kan vara att vara snäll hela söndagen. Det påminner mig nämligen om när jag var yngre och frågade vad mamma och pappa önskade sig i julklapp. Svaret blev för det mesta "snälla barn". Vad de nu fick det ifrån med tanke på att det, i alla fall enligt mig, inte finns några snälla barn...

Åter till söndagen; ska förhoppningsvis till Lovisa med mr B så att hon kan kolla på hans sår efter fettknölen som sprack tidigare i veckan. Jag tror inte att det är någon fara med honom, men det kommer kännas bättre för min del ändå.

Har för övrigt gått och blivit förkyld. Har visserligen nyst till och från hela veckan, men nu verkar det som att förkylningen tagit ytterligare ett eller två steg då jag antingen snorar eller är täppt samt har ont i halsen.. Inte kul. Får hoppas att det går över snart..

Något roligt däremot är att mitt hår bestämde sig för 5 minuters perfektion tidigare idag så då passade jag på att ta ett kort. "Plötsligt händer det" heter det ju. Får se om jag kan få upp det senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0