Promenad

Igår fick jag åka en sväng till jobbet på min lediga dag då det var stopp på pendeltåget i typ en timme. Och det är inte ens snö ute än...

Sedan drog jag med mig Diesel och Pudel till Svanstippens Hunddagis för att hålla Paola lite sällskap. Hon var även jättesnäll och fixade Pudel som blev jättefin :) Diesel blev inte fixad, men han var rätt nöjd med att bara få följa med...

I eftermiddag ska jag och Hippie träffa Elin och Rezzo för en promenad, men det är väldigt kallt och blött ute tycker jag... Brukar ju ha sele och spårlina på Hippie när han är lös, men det går inte så bra om han har regntäcke på sig... Får se om jag försöker ha honom helt lös och förlitar mig på gott godis istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0