Systrar

Inatt sov jag i min egen säng för en gångs skull. Diesel har varit nervös så jag har fått sova på soffan flera nätter i rad... Men nu verkar det som att det har gått över.

 

Nu är det måndag... Helgen gick rätt fort. Var ledig och det var skönt med tanke på min tillfälliga sovplats. I lördags åkte jag och Diesel till Lovisas butik och hälsade på henne en stund. Vi fick tokspringa till tvärbanan och hann precis, biljettkontrollanten sa till och med "Vad ni sprang (tittade på mig) och vad du var glad och skällde (tittade på Diesel)". Hihi, lite pinsamt, men annars hade vi ju fått vänta i 6 minuter :)

 

I söndags åkte jag och mamma en sväng till Ikea där det var huuuur mycket folk som helst... Hittade jättefina glas, både vanliga och typ champagne-, men jag köpte inga.. Kommer sååå ångra mig, men de kanske finns kvar nästa gång jag åker dit :)
Efter Ikea åkte jag till Paola där vi pluggade lite körkortsteori.. Eller ja, en timme blev det väl allt som allt, sedan kunde inte vi hålla oss för skratt längre. När vi gick och handlade mat så frågade en av dom om vi var systrar, haha, men ja, varför inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0