"There will be blood tonight"

Har såååååååååååååååååååååååå ont i huvudet fast jag tagit 2 Ipren...

Sov jättedåligt inatt, Diesel trängdes med mig hela tiden så jag fick sova ihoprullad som en jag vet inte vad...  Men Diesel var nöjd ändå, och han åt sin frukost som han skulle också.
Han blev inte så glad över att se Rezzo på jobbet, men ligger nu däckad nedanför kassan säkerligen resten av kvällen... Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Och i min egen säng hade jag tänkt så Diesel får faktiskt nöja sig med mamma och pappa.

Fick ett mail som bekräftade att inbetalningen och anmälningen för Hippie är okej så nu är det officiellt! Den 7 januari är det utställning för hela slanten som gäller! Jag vet att jag tjatar, men det är kul :) Och fast vi mest är där för att ha kul så håller jag ju självklart tummarna på att det blir en bra placering. Och det är jag säker på att det kommer bli, så bra som det gick det här året :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Yaay vi med så nu gäller det att vara i toppform till utställningen ;) Fick mail från Nemos familj (disney kullen) hon tänker anmälla honom ;) Men ni går ju som tur är inte i samma klass :)

2011-11-23 @ 19:19:09
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Wohoo! Vad kul :)

2011-11-23 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0