Cat Fight

Igår  eftermiddag åkte jag och Diesel till Lovisas butik för att hålla henne sällskap lite och även få Diesels tänder skrapade. Tack för hjälpen :)

För en gångs skull tyckte Diesel att det var rätt roligt att åka tunnelbana, han tyckte att det var jätteroligt att vi fick springa för att hinna komma så långt bak som möljligt. Han skällde som attan och skrämde visserligen livet ur en snubbe som smet in i närmsta dörröååning, men är Diesel glad så är jag glad. Jag slapp ju dra honom hela vägen för en gångs skull :)

När vi följde med för att mata kaniner stötte vi på två katter som fräste och jamade argt mot varandra. Det såg ut som att någon skulle åka på stryk, men dom kom av sig som tur var.

Diesel var lagom glad när vi begav oss hemåt. Att få tänderna skrapade var ingen höjdare direkt... Men att springa till tunnelbanan var lika kul ändå :)

Idag har han varit jättetrött. Eller ja, alla tre har faktiskt varit trötta idag. Och spöregn hela eftermiddagen gjorde ju ingen piggare direkt...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vasse god ;) Tack för sällskapet nu väntar jag bara på advokado och feta :P

2011-10-19 @ 12:35:35
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0