Höstlov

Nu är det alltså höstlov för alla som går i skolan. Adam är nöjd, han kan spela tvspel hela dagarna, och det är ju rätt bra, för då har jag hundvakt om det skulle vara något. Inte för att det behövs egentligen med tanke på att jag bara jobbar eftermiddagar, men ändå... Idag fick jag både Adam och Casper att ta ut Hippie och Pudel när jag åkte till jobbet med Diesel. Kom undan rätt billigt också, lite godis och alla är nöjda :)

På torsdag åker Adam, mamma och pappa på hockeycup så det kommer vara jag och Amanda hemma till söndagen. Funsderar på att klippa mig på fredag, den dagen jag ändå är ledig.. Ska nog gå förbi en frisörsalong här i centrum och kolla om de har någon tid då, annars får det väl vara. Får väl se om det blir någon film hos Alma på söndag, eller om Paola kan hjälpa mig att färga om mitt hår igen, men annars så är jag rätt fast med vovvarna...

Får se om jag kan få igång min stackars kamera också samt få Alma att maila mig bilder från Halloween :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0