"Var det dåligt med cigg i djuraffären?"

Dåligt väder idag, tråkigt.

Amanda åkte till Malmö idag. Hon kommer hem på lördag så man får några dagar utan henne, vilket behövs till och från... Jag tror att Pudel kände på sig det redan igår kväll då han blev jättearg på mig när jag bar in honom till Amanda från mitt rum där han hade somnat.

När jag tittade på "Mannen som talar med hundar" idag pep Ceasar med en pipleksak som lät precis som Pudels pipboll. Han som låg och snarkade i fåtöljen kom snabbt på tassar och kutade upp på övervåningen där han gick omkring och funderade på vem som hade rört hans boll. Adam brukar gömma sig med den ibland, så jag gissar att det var honom Pudel letade efter. När han inte hittade någon så kom han ner igen, men han var ändå inte helt nöjd med att han inte hittade Adam någonstans.. Jag kunde inte göra annat än att asgarva. Pipleksaker, dörrklockor, hundar eller dörrar som smäller igen på tv låter tydligen väldigt verkligt för hundarna :)

När jag ändå skriver om tv så kan jag ju fortsätaa lite till. Jag tycker nämligen att det är jättekul att titta på "Mord och inga visor" eller "Murder, she wrote" som den heter på engelska. Jag känner mig så smart när jag inser vem som är mördaren innan huvudpersenen gör det :) Lite töntigt, jag vet, men ändå :D

Imorgon är jag ledig :D Då ska jag städa ur mitt rum för att få lite ordning där :( En vacker dag ska jag se om jag kan bli vän med min skrivare igen. Jag skulle vilja skriva ut lite bilder på Diesel så att jag kan sätta ihop en liten (läs; stor) tavla :) men det får vi väl se hur det blir med.

På lördag blir det nog en sväng till Ikea för att leta efter en bra bänk på hjul som mr. B´s bur kan stå på. Får väl se om jag hittar någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0