"You can´t kill a god"

Är bajstrött. Och jag har bara jobbat 4 timmar idag...

Hundarna har varit trötta idag, men Hippie orkade trots allt skälla ut alla fåglar som äter talgbollar i träden på baksidan..

Hippie var också den som fickfölja med mig till jobbet. Han blev vän med en väldigt söt dvärgpinscherhane på 11 månader och blev beundrad av en barnfamilj samt en kille på typ 25-30 år som gullade med honom i säkert 10 minuter med bebisröst. Hippie verkade uppskatta det i alla fall, flickvännen skakade bara på huvudet och sa att de troligtvis aldrig skulle komma därifrån om han fick välja.

Imorgon ska Diesel följa med till jobbet och efter det så åker vi hem till Lovisa och stannar till på fredag :)

Jag vet att jag har lite bilder som jag lovat att visa, men jag orkar inte med det ikväll, kanske imorgon, men annars blir det i helgen så ni får helt enkelt stå ut till dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0