Busigt värre

I fredags åkte jag och vovvarna till Akalla där vi träffade Elin och hennes pudelvalp Aresso/Arezzo(beroende på stavning). Vi gick igenom Akalla 4H-gård och träffade grisar, ankor och hästar. Grisarna kunde inte vara mer ointresserade, fast Aresso/Arezzo skällde påå dom och ville att de skulle leka med honom. Diesel blev jätterädd för ankorna och ville att vi skulle gå, inte vet jag varför då ankorna var inhägnade men men... Vilken fågelhund jag har...
Till slut så kom vi fram till rastgården där de kunde busa omkring bäst de ville. Det blev en väldans fart på Aresso/Arezzo när han försökte få igång mina vovvar, Diesel var inte så övertygad, men Hippie fick han med sig till och från.

Bilder från dagen:


Vilken gris


"En gris, säger du. Vad är det för något?"


"Om jag blundar så finns jag kanske inte"


Fina Dieselbabe


Trött


Det kanske inte syns så bra, men Hippie rullar sig


Rumpa


Kollektivt doftletande


Sötisen och Hippies rumpa


Hippie på bordet med Elin i bakgrunden


Herren på täppan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0