"Embrace your awesomeness"

I fredags kväll fick vovvarna stanna hemma då jag åkte hem till Paola. Det slutade med att vi spenderade kvällen tillsammans med hennes roliga grannar :) Jag skrattade så mycket så jag fick ont överallt, borde väl ha magmuskler så mycket som jag skrattade, haha.
 Innan vi skulle gå och lägga oss fick vi veta att ett chilenskt flygplan med typ 20 pers, bland annat 5 kändisar, inte hade kommit fram till sin destination och de befarades vara döda. Det var lite scary för flygningen skulle inta ta så lång tid... På lördagen tittade vi på en film innan jag åkte hem.

Jag och vovvarna tog oss sedan till Lovisa för filmkväll och övernattning då vi blev utkastade av Amanda som skulle ha tjejkväll. Vi åt en god middag; kyckling med fetaost, avocado och minimorötter och såg sedan några avsnitt av en japansk serie innan vi gav upp för datorn strulade.

På söndagen tog vi oss till Lovisas butik; Pixies Djurshop, för att fixa klart det mesta inför 2km-loppisen. Jag har aldrig sett så mycket folk på en loppis. Vi stannade ett tag, men sedan var vi tvungna att ta oss hem till Pudel som var ensam hemma och jag hade världens huvudvärk(för mycket människor och barn har den inverkan på mig) att det inte blev någon promenad med Paola och Baloo, det får vi ta en annan gång. Det var knappt att vi kom på tunnelbanan, men vi lyckades och när vi till sist kom hem så käkade hundarna en snabb "frukost"(klockan var 14.30) innan de däckade. Pudel verkade inte ha saknat oss särskilt mycket, men det hade jag inte förväntat mig heller.

Tog lite bilder med mobilen så de får ni kanske se imorgon, om ni har tur :)  

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jaay tack för en underbar kväll och sällskapet under lördagen :)

2011-09-07 @ 21:35:07
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0