På bättringsvägen?

Har varit förkyld i flera dagar nu. Helgens planer blev förstörda på grund av den idiotiska förkylningen; jag och Alma skulle dra ut, men jag är inget vidare sällskap när jag inte mår bra... Jag har helt enkelt hängt med hundarna i helgen, men det är inget fel med det :)

Nu verkar det som att jag kanske är på bättringsvägen till och med... Är snorig, nyser fortfarande och något är på gång i min hals, men det kanske går framåt iaf, vi får hoppas på det helt enkelt :) Och förutom att vädret inte är det bästa, att jag försöker ignorera det faktum att hösten är här(det regnar ju för fan varenda dag!) och att någon jävel ringt till min mobil och frågat efter någon jävla Daniel två dagar i rad så är det rätt okej med mig faktiskt.

Hundarna är det också bra med. Hippie har blivit gosad med flera gånger idag, och imorgon är det Diesels tur. Vi får väl hoppas att vakterna inte bestämmer sig för att titta förbi bara, då blir det liv i luckan må jag lova.

Nu är det sista kvällspromenaden och sedan sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0