Vad sägs om en promenad?

Nu hade jag tänkt skriva lite mer om helgen; Jag och vovvarna sov ju över hos Lovisa, men först så åkte vi till hennes butik och gick till Alvik därifrån. Det var en alldeles lagom promenad, men Diesel tyckte att det var lite läskigt att gå över broarna med väldigt mycket trafik. Och alla idiotiska cyklister ska vi inte tala om, även om vi inte stötte på någon extre(den här gången iaf)...
Vi gick och la oss sent som vanligt :) "Trassel" såg vi i alla fall, den var rolig, sedan blev det mestadels sånger från alla Disney-filmer. En snubbe som är skitcool är Nick Pitera. Kolla upp honom på youtube(någonting kan ni väl göra själva ;P)
På morgonen lät jag Lovisa sova medans jag tog ut hundarna och sedan tittade jag på "The first daughter" som gick på tv. Diesel var jättetrött han med så han sov bredvid Lovisa nästan hela morgonen.

Bilder från helgen:


Väldigt...


Fin...


Utsikt...


Eller hur?


Det bruna där nere är faktiskt en hund


Lite halvläskigt med så mycket trafik


Spaning


Pixie


Vilken tur vi hade med vädret :)


En trött Pixie och Diesel


Trött Hipster

Kommentarer
Postat av: Lollo

Naww sötnosarna :D

2011-09-13 @ 16:27:39
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0