"Oh, that´s a good twist"

Då har man beställt tid hos tandläkaren på torsdag... Det visade sig att sist jag var hos tandläkaren var tydligen 2007 och det var ju ett tag sedan...

I fredags badade jag för första gången på nästan 3 år. Sist jag badade var sommaren då Hippie var liten, vilket jag kommer ihåg tydligt då jag var full av rivsår efter en nervös Hippie som inte ville att jag skulle bada utan honom. Aj... Synd att jag inte badar oftare för jag tycker faktiskt om att bada, men kallt som fan var det.

Jag har också blivit kär i en katt, shoppat med Paola i Kista eller "Barnvagnshelvetet fullt med skrikande barn" vilket innebär att jag är i princip helt hörsellös i mitt högra öra efter lunch/middag brevid en bebis med enorm lungkapacitet...

Idag har jag blivit kär i en valp eller två, tittat på "Murdoch Mysteries" på svtplay (ett favoritprogram som jag påpekat förut) och nu sitter jag och väntar på "Hex" för jag kommer ändå inte kunna somna när jag vill för det är så himla varmt i mitt rum :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0