Ett ljus i mörkret

Bacon har fått ett eget elektriskt ljus av mamma att lysa upp mörkret i hans hörn. Jag tror att han blev rätt nöjd med det :)
 
Det har inte blivit någon mer skogspromenad med Diesel tyvärr, men jag tror att han är så slut i huvudet ändå så han mår nog bättre av att vila. Möjligtvis att vi kan ta en sväng imorgon, men vi får se.
Imorgon eftermiddag/kväll ska jag och Paola till Stinsen för att handla lite julklappar, jag har två kvar, Paola har alla kvar. Haha :P
 
För övrigt så tror jag att jag kanske har världens tröttaste hund hemma:
 
Tror ärligt talat inte att man kan vara tröttare <3
 
Sä här såg det ut på senaste skogspromenaden förresten. Lagom kallt, lagom mörkt och INGA människor:
 
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0