10 sekunder!

Igår kväll åkte jag till Paola för att umgås med henne, Alma och Christina. Det var väldigt roligt och vi tog en massa kort med Christinas nya kamera, men mindre roligt blev det när jag kom hem... Hippie hade ont i magen, den lät jättekonstigt, så det var bara att gå ut en sväng helt enkelt...

Idag var det jättefint väder med sol och allt så jag och mamma tog med oss Diesel på en långpromenad. Synd att jag inte tog några kort, men Diesel var jätteglad i alla fall och det var självklart inte bara vi som hade fått samma idé. Men vi mötte faktiskt inte så många hundar som jag trodde att vi skulle göra, inte för att Diesel har tid för hundar eller människor när vi är ute ♥

Helgen har för övrigt gått jättesnabbt vilket inte är okej, men vad ska man göra åt det? Förhoppningsvis går veckan fort så att det är helg snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0