Barn med hjärtan av guld..

..sjunker som stenar i vattnet, men i himlen flyger de högst av alla änglar...

Hade tid att se "Kronjuvelerna" på svtplay nu ikväll och jag blev förvånad över att jag faktiskt tycker att det är en okej film. Den var rätt spännande och hade sina roliga ställen. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att se den igen, otroligt nog.

Idag har jag städat mitt rum lite. Inte för att det är någon annan än jag som faktiskt lägger märke till skillnaden, men det är ju ändå mitt rum och ingen annans... Men jag vill flytta hemifrån. Det hade absolut varit det bästa av allt...

Imorgon börjar jag jobba igen efter några dagars ledighet. Det blir mycket nu i januari, men det är jag beredd på. Det kommer att gå alldeles utmärkt och förhoppningsvis har jag torsdagar samt helgerna ledigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0