Utställning 7/1 Husdjursmässan Kista

Jag är väldigt stolt över min Hipster som skötte sig alldeles utmärkt under bedömningen trots löptikar som resulterade i lite för mycket nosande i golvet. Vi fick komma tillbaka till finalen, men åkte tyvärr ut bland de 4 första av de 15 i klassen så det blev ingen placering alls för vår del. Lite synd, men så kan det gå ibland och jag är nöjd med Hippie ändå, mitt coola lill♥.

Och grattis till Pixie och Steffi som vann sina klasser samt Fjant som kom 4:a i sin klass! Och sedan så får man ju inte glömma Lovisa som fyllde år denna dag. Grattis än en gång :)

Vet inte om det bara var jag som tyckte att förra årets utställning på Kistamässan var mycket bättre. För det första så var vi inte ens i hallarna utan utamför hall b, vilket innebar att vi hade dörrar på ena sidan, ett heliumballongstånd på kortsidan samt ett café på andra sidan. Behöver jag nämna att det var trångt och förjävligt med barnvagnar och människor som skulle fram och tillbaka och hur många ballonger var det egentligen som small?? Vilken tur att det inte fanns någon hund som var skotträdd. Helt otroligt att Blandis betalat för att få en plats på mässan och så får vi inte ens vara i hallarna. Om samma sak händer nästa år kommer jag troligtvis att åka hem igen. Och nog för att blandrasutställningar inte är lika formella som renrasutställningar, men att ena domaren i princip var klädd i sin pyjamas kommer jag nog aldrig att förstå...

Då jag var för lat för att orka ta fram min kamera så får vi vänta tills Lovisa fixat bilderna innan det kan dyka upp någon bild här. Men den som väntar på något gott ni vet :)

Och tack till Paola som rakade Hippie (han är ascool n ska ni veta) samt Lovisa som tog bort pälsen i öronen :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tackar en massa grattis vart det ;) Håller med dig så jävla dåligt att sätta oss utanför, kan det bli mer stressigt. Nu finns bilder på både blogg och facebook ;)Massa kramar

2012-01-12 @ 22:41:20
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0