Lätt som balett

Igår så gick jag och Lovisa på promenad på Gärdet och Djurgården. Det var perfekt väder för oss alla, men mest Diesel ändå. Inte för varmt, men ändå inte kallt så han var jätteglad :)

Vi träffade en settertik också, men just då gick vi där kanadagässen bodde (i alla fall spenderade mestadels av deras tid) och det var fjädrar överallt så Diesel var mer orolig över att trampa på fjädrarna än att hälsa på snygga settertikar... Det var väldigt synd för det märktes på honom att han såg likheten, men är man rädd för fågelfjädrar så är man.

Självklart så blev det god mat och serier på kvällen, ända till typ 3 faktiskt och så var det jobb idag. Märkte dock att Diesel fick lite ont i frambenet på jobbet så promenaden kanske var lite mycket ändå, fast vi inte gick fort, men det gick ju över fort och har inte synts till igen så jag vet inte... Och han tar sin uppgift som vakthund väldigt seriöst. Han skällde bland annat ut en vakt idag, men jag tror faktiskt att det mest berodde på att hon hade keps...

Skulle ha lagt upp en bild från igår där Diesel har hittat en enorm vattenpöl på Gärdet, men jag vet inte om det är bloggen eller mobilen som inte vill göra som jag vill så det får bli en annan gång...

Nu ska jag fortsätta att titta på "Hex" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0