The magic number

Att ha med sig alla tre vovvarna i tisdags gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Trots att Diesel var ledsen, Pudel var arg och Hippie hade rullat sig i något konstigt på väg till jobbet så uppförde de sig väldigt bra. Pudel var den gulliga, enligt kunderna, framför allt när han morrade på Hippie... Otroligt gulligt. Inte.
Annars så har Diesel fått följa med resten av veckan så att jag kan hålla ett öga på honom. Han vägrar äta hjärtmedicinen med maten längre och han gör världens motstånd när jag måste tvinga i honom den så jag antar att den smakar väldigt äckligt. Hur han nu hinner känna smaken av en sådan liten tablett.. Tyvärr så kan jag ju inte gömma den i något gott eftersom han får ont i magen av ost etc så det är bara att kämpa på, en gång om dagen i resten av hans liv. Wohoo! Men vi kommer klara det :)

Imorgon och i helgen är jag ledig och då kommer det väl att handla mest om hundarna tror jag. På söndag ska jag och Lovisa gå en sväng med hundarna hade vi tänkt, men jag får se vem som får följa med. Blir det för varmt så får Diesel stanna hemma tror jag, han har det bättre hemma än ute i värmen, men än är det inte söndag så vi får väl se helt enkelt. Ska även höra med Elin om vi kanske kan träffas en stund på lördag. Förhoppningsvis blir det lite bilder i helgen med andra ord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0