Let´s be nyttiga

Jag och Diesel ska bli nyttiga.
När jag vägde honom hos veterinären (han skakade och grät de hela 5 min det tog att vänta och få sprutan) så vägde han 38kg. Han har aldrig vägt så mycket i hela sitt liv! Hur som helst så tänkte jag att vi skulle blir nyttiga tillsammans :) Vi smygbörjade redan i söndags med att gå hela vägen från jobbet. Det tog oss typ 1 timme och x antal vattenpölar, men vi klarade det. Och från och med nu så ska vi två gå hem från jobbet varje gång Diesel är med så att vi får den motion vi behöver.

Och då jag fick skatteåterbäringen för någon dag sedan (wiie!) kanske man ska fira det genom att köpa riktiga löparbyxor, inte för att jag springer, mem det är lite skönare att gå i sådana. Och kanske ett par nya svarta jeans skulle sitta bra också, mina är ju egentligen trasiga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0