Nedräkning

Ledig igår och idag. Skönt med sovmorgon och inte direkt ha någon tid att passa. Hundarna är trötta och jag tror att Diesel blir tröttare nu när han äter betablockerare för han ligger väldigt nöjd och snarkar när vi inte går på promenader. Nu har det varit för varmt för någon längre promenad, men han verkar rätt nöjd ändå. Det blev inte heller någon promenad hem från jobbet i onsdags då jag hade tejpat mina fötter fel av någon konstig anledning och jag tycker inte om att få skavsår. Men att få skjuts hem var ju inte heller fel :) Fast jag tror att Diesel föredrar att åka buss framför bil för han är en konstig hund...

Jaja, nu har i alla fall nedräkningen börjat på allvar. På tisdag åker mamma, pappa och Adam bort i 2 veckor så det kommer bli lugnt och skönt här. Och den andra veckan de är borta har jag semester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0