Med rumpan i vädret



Så här kan man ju också käka på tuggben... Suddigt blev det också eftersom han inte hade tid att vara stilla med huvudet för vem vet, benen kanske försvinner framför ögonen på honom...

Natten hos Lovisa var väldigt kul. Först en liten resa till Coop för att köpa en väldigt god middag och sedan hem för att titta på en japansk(?) animerad zombiserie: "High School of the Dead". Väldigt spännande, om än en aning typ äcklig (på flera sätt), men förutom det så gillade jag den :)

Nu ska jag ut med hundarna så att jag hinner vara hos Paola vid 16. Veterinären ringde ju såklart inte igår. Fult när de sa att de skulle göra det. Ringer de inte på måndag så ringer jag dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0