Snygga killar åker inte buss

Gårdagseftermiddagen och kvällen spenderades hos Alma med ett kind of "Twilight"-maraton (vi skippade första filmen). Det var väldigt trevligt tycker jag så det får vi göra om någon gång, men kanske hemma hos mig istället (det är min tur att bjuda tycker jag) :) Vi får väl se vad som händer helt enkelt. Sedan måste vi ju såklart till Josse och Martin och kolla in deras lägenhet, har ju fortfarande inte sett den... Så mycket att göra, men så lite tid...

Idag måste jag åka och köpa mer mat till Dieselo samt hämta ut hans medicin. Vi får väl se hur det går med tanke på att inte alla apotek har dom inne hela tiden. Spännande helt enkelt.
I övrigt blir det en lugn dag idag då jag är superförkyld, har varit förkyld hela veckan, men det verkar som att det gått och blivit snäppet värre nu. Typiskt. Men då är en av de årliga två sjukdomstillfällena snart slut med andra ord för jag kan ju inte gå omkring och vara förkyld hur länge som helst.

Annars så försöker jag sluta bita på naglarna för typ miljonte gången sisådär. Vi får väl se hur det går med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0