Busy helg

Ja, då har man varit upptagen med annat i helgen, rättare sagt kryssning, så det har inte blivit något skrivande här på ett tag..

Idag har jag i alla fall tagit mig friheten att raka Pudels ansikte lite grann så att han i alla fall ser något. Jag blev rätt nöjd med det faktiskt och han blev nog det också med tanke på hur många pussar jag fick när jag var klar.
Hippies tofsar åkte av också då de inte såg så roliga ut så nu ser han ut som en av pingvinerna i "Happy Feet", haha. Men det gör inte så mycket, han klär verkligen i frisyrer som är så annorlunda att de blir ihågkomna :) Ska se om jag kan få en bra bild på Hippie så att ni förstår vad jag menar :P

Nu ska jag och Hippie strax åka till jobbet så bye, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0