Grönsaksjord

Jag har nämligen planterat morötter :)

I fredags sov jag och Hippie över hos Lovisa. Vi åt god mat och tittade på film. Den här gången "Happy Feet 2" och "Lånaren Arrietty" och det enda jag kan säga om den saken är "The Svend!" haha! Först och främst var det dock "Bumbibjörnarna" på tv :)
Tog även ett kort på Hippie och Ellie som busade en stund, men det blev inte särskilt bra för de ville inte stå still... Men Hippie sov i fåtöljen uppe i mitt rum hela lördagen fast jag var i vardagsrummet så han var rätt trött med andra ord. Det var jag med, somnade faktiskt en stund i soffan :)

Idag har det varit fint väder hela dagen så jag och Diesel gick faktiskt en liten längre runda. Han fick gå lös nästan hela och det var han jätteglad för, men till och från var han tvungen att vila ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0