Pitcher for 10

I förrgår natt vaknade jag halv 4 av att det var et geting i mitt rum. EN GETING I MITT RUM! Hur den nu lyckades komma dit. Och den var stor som ett hus (till idag då jag såg en geting som var större än stor som ett hus!)
Hur som helst så skrämde getingen livet ur Hippie så att jag var tvungen att gå ut med honom en sväng innan jag kunde ta itu med att döda den jäveln. Första gången lyckades jag slå av ett av hans ben (äckligt) men andra gången lyckades jag med en fullträff och vi kunde återgå till att sova. Jag sov dock inte alls bra, vid 8 var jag tröttare än när jag gick och la mig...

Idag lyckades jag spendera typ 40 minuter solandes i den extrema värmen (utan solskydd för jag är vit som ett lakan och nej, jag bryr mig inte om cancer) innan jag höll på att avlida och var tvungen att gå in och äta lunch. Men det var i alla fall 40 minuter så lite färg fick jag nog. Kanske...

Snart ska jag åka till jobbet och hämta mat till Diesel och Hippie samt det nya skäret till klippmaskinen så att inte den enda frisyren jag kan klippa är nakenråtta. Hundarna får stanna hemma, för jag är ju ledig idag och sedan så är värmen för mycket för dom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0