Paolas chihuahua :)

Jag vet att jag är skitdålig på att uppdatera, men kan man inte lägga upp bilder från mobilen så kan man inte :/ Men men..

I lördags åkte jag och Paola till Alma med Diesel och Baloosan. Senare kom även Josse och Christina och vi käkade middag och annat onyttigt och hade det väldigt kul. Det var nog ett tag sen jag skrattade så mycket. Det var jättekul att vi kunde ses alla fyra + Christina för det var ju ett bra tag sen det skedde liksom. Det måste vi göra om snarast :)
Det var egentligen meniningen att jag och Diesel inte skulle sova över, men Diesel verkade okej med läget ändå och då kändes det bara onödigt att åka hem. Så sista gången jag tittade på klockan innan jag somnade så var den väl minst halv 4 i alla fall. Synd att jag inte kunde stanna längre på dagen då jag skulle jobba på eftermiddagen, det hade ju varit det skönaste liksom. Att inte ha en tid att passa är det bästa som finns.

Och lilla Tyke har blivit jäääääääättestooooor :D Till och med Diesel tyckte att han var rätt okej liksom, men han undvek att försätta sig i situationer där det innebar att han hade en halvgalen jack russelvalp i ansiktet, min kloka vovve <3

 
Just det, bara från ingenstans; Jag vill ha chips!! Men jag får väl nöja mig med glassen som förhoppningsvis inte blivit rånad från mig utan står snällt kvar i frysen. But you never know - har ju glömt att skriva mitt namn på den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0