"Trolle e bääääst!"

Han är faktiskt bäst, helt klart.

Ja, den här veckan har gått fort faktiskt. Redan söndag.
Det har väl hänt en del i veckan antar jag:

* Jag har blivit felaktigt anklagad för att ta pengar av en kund för helt plötsligt var dom borta (varför jag nu skulle göra det?).

* Fått en ursäkt av samma kund då pengarna hade trillat ner i hennes påse (vad är det för fel på folk? Hört talas om plånböcker??) Funderade på om jag skulle säga "Vad var det jag sa", men lät bli.

* Har även blivit stirrad på av ett fån från eon som inte sa ett ljud utan bara log ända tills jag frågade om jag kunde hjälpa honom med något. Först då berättade han att han kom från eon och ville prata med chefen om elavtal. Hallå! Första dan på jobbet eller?? En normal människa berättar var man kommer ifrån och vad man vill innan någon annan behöver fråga. Bara för att man har en logga på jackan betyder inte det automatiskt att man jobbar där. I sådana fall skulle jag lika gärna kunnat jobba på Royal Canin eller Everest eller... Ja, ni fattar. Människor är blåsta.

* Läst ut mina 3 böcker av Louise Rennison för typ elfte gången. För med titlar som "It´s OK, I´m Wearing Really Big Knickers" och "Knocked Out by my Nunga-Nungas" är det rätt svårt att inte tjuta av skratt. Vilket påminner mig om min saknade film "Angus, Thongs and Perfect Snogging" som någon av Amandas kompisar har av någon konstig anledning..

* Diesels ögon har blivit helt bra igen. Halleluja! sa jag och plånboken i kör. Men mest glad är nog Diesel såklart. Min fina vovve!

* Kände för att påbörja ett "Gilmore Girls"- maraton för det var ett tag sen sist, så nu är jag på säsong 2 av 7.

* Och sist, men inte minst, så har jag lärt mig att säga "krama mig" på koreanska. Hihi

Det var visst inte mer än detta. Jaja.

Imorgon är det klippt för Hippie. Nä, han ska få behålla sina kulor ett tag till, men däremot så ska han rakas imorgon. Det är på tiden eftersom han ser ut som ett troll. Egentligen tycker jag att han ser ut som en hårig buktalardocka med riktigt verkliga ögon (ja, buktalardockor är läskiga), skrämde mig själv lite när jag berättade det för Adam tidigare idag... Pudel ska på parning, annars så skulle han också ha blivit rakad. Eller i alla fall nerklippt, men det får bli någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0