"Travel to the moon"

Helgen var rätt bra faktiskt. Lördagen spenderades med att inte göra något speciellt. Hundarna var trötta och det var jag med.
Söndag eftermiddag åkte jag och Diesel till Alma där vi gick en rätt lång skogspromenad och åt kycklingsallad. Jag har nog aldrig ätit så mycket som jag gjorde då, men jag var ju jättehungrig och det var jättegott! :D
Måndagen spenderades med att titta på "Samurai Champloo" och jag måste faktiskt medge att jag tycker bättre och bättre om huvudpersonerna ju mer jag ser. Dom är i alla fall väldigt roliga.

Just det, i fredags kom oktobernumret av Vällingby Independent ut och för er som inte får den hem i brevlådan eller har sett länken jag lagt upp på fejjan får länken här istället. "Vi är kändisar nu" som min granne sa till mig i morse. Hon är också med i ett reportage om VBK (eller Vällingby Brukshundklubb för er som inte vet).
På tal om hundklubbar så sa jag upp mitt medlemskap i VHU (Vällingby Hundungdom)  i söndags. Har känt väldigt länge att jag inte får ut något av medlemsskapet ( vi går ju inga kurser eller tränar något speciellt och med tanke på att det vi tränar kan tränas oavsett var vi är någonstans..), men inte gjort något åt saken. Förrän nu med andra ord.

Ja, that´s it for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0