Bajsdag

Bajsdagen började igår kväll egentligen:
Diesel hade ont i magen sådär precis innan jag skulle lägga mig och efter några promenader gav det visserligen med sig.
Gick upp tidigt eftersom jag skulle till tandläkaren och och hittade Diesel i hallen på övervåningen. Hade inte ens hört honom under natten, hade min dörr typ stängd, men jag hörde inte ett ljud inatt som sa att han var där. Stackars vovve som var kissnödig.
Hann inte äta frukost innan jag åkte till tandläkaren. Åkte därifrån med halva nederkäken + tunga bedövad och kunde inte äta på flera timmar (hur det nu kommer sig att bedövningen alltid är som starkast när man går därifrån och bara halvt under själva besöket..) Sedan så blev jag lite fattigare också..

Diesel har också varit deppig idag. Det kanske bara är en sån dag liksom... Han låg tydligen och sov från att jag åkte till tandläkaren och när jag kom hem därifrån samt ända tills jag skulle åka till jobbet. Men då fick han följa med så han har ändå haft en relativt bra eftermiddag i alla fall för han fick gå en promenad med Fanny :)

Men återigen; bajsdag, bajsdag, bajsdag! Och bajsblogg! Måste ju byta ut bilden på Diesel och Hippie, den är ju rätt gammal nu, Hippie är ju ingen valp längre. Sen måste jag försöka få med lite bilder i inläggen, men det är inte det lättaste när jag inte kan lägga in bilder direkt från mobilen och numer inte ens har internet i mobilen. Damn you Tele2, jag ska sååå byta operatör och skaffa en bättre mobil. Så det så.
 
I´m out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0