"The moon above and the streets below"

Då är det söndag och man spenderade lördagskvällen hos Lovisa :) Det blev självklart jättegod mat och sedan några avsnitt av en japansk serie som var väldigt rolig, på ett brutalt sätt, men ibland så är brutalt bra.
Hade väldigt roligt i alla fall och sista gången jag tittade på klockan var prick 05.00 i morse, vilket betydde att, ja, det var dags att sova lite.
Till frukost blev det prinsessbakelse, det är okej att vara onyttig ibland, och Hippie var så trött när vi åkte hem att han nästan somnade i famnen på mig så han kommer sova gott inatt.

Nu lyssnar jag på musik medans jag väntar på andra avsnittet av "Lost girl" som de visar på TNT klockan 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0