Hosta

Diesel hostar till och från. Oftast på nätterna eller på jobbet. Härom natten hostade han så mycket att jag sov jättedåligt. Med tanke på att han vägrade att byta sovställning (varför lämna min säng när man han den mesta av platsen?) så är det inte så konstigt att han fortsatte hosta..
 
Förutom hostan så mår han bra. Han äter sin medicin som han ska, även om jag får bända upp käften på honom varje gång, den smakar ju tydligen jätteäckligt, men den slinker ju ner.
 
Har faktiskt köpt en pillerorganisatör till honom, för den skulle vara "bra för människor på språng", men jag ska sååå lämna tillbaka den för någon på språng skulle ju inte vilja ha väskan full av piller för att den inte hålls stängd som den ska... Är very besviken, men det löser sig, för det finns en annan variant som nog skulle funka bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0