Hej då 2013 - Hej 2014

Sååååååååå.
Om några timmar är år 2013 äntligen över. Det var verkligen på tiden.
 
Vad kommer man ihåg från 2013 då?
 
# Att Hippie fyllde 4 år <3 Och är frisk som en nötkärna. Tacka vetja blandrashundar :)
 
# Att min Novalies Diesel fyllde 8 år <3
 
# Att Diesel uppenbarligen lever på lånad tid eftersom hans hjärta höll på att ge upp en sommarnatt. Som tur är, så hittade vi en hjärtmedicin som hans mage verkar klara, men som han antagligen kommer få äta resten av sitt liv. Om typ två månader så måste vi till veterinären igen för att kolla hjärtat igen...
 
# Jag skaffade äntligen en ny mobil, men ur bloggsynpunkt så verkar det rätt meningslöst trots allt, för jag tycker inläggen från mobilen blir så fula. Är det fler än jag som tycker det?
 
Förväntningar på 2014?
 
Inga, som vanligt. Då blir man inte så ledsen om det inte blir som man vill...
 
Vad händer 2014?
 
# Jag kommer få välja inredning till min lägenhet, vilket jag ser fram emot väldigt mycket  :)
 
That´s it. Tragiskt...
 
Gott Nytt År
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0