Mitt 2012

Som så många andra tänkte jag härmed göra en liten summering av det gångna året (om jag kan komma ihåg något av det med andra ord):
 
Vad med 2012 var dåligt?
 
Det enda jag kommer ihåg för det är svårt att glömma var i slutet på februari då Diesel blev sjuk. När han blev så sjuk att han knappt  kunde röra sig för att det gjorde så ont och fick äta smärtstillande hela tiden. Och trots alla tester kunde veterinärerna inte hitta felet på honom, men vips, efter 1-2 månader, så blev han frisk av sig själv. Sen fick jag ju reda på att min stackars vovves hjärta har blivit sämre, vilket visserligen var att vänta, men att det kan ge med sig i princip när som helst hade jag inte förväntat mig... Mitt <3-gull
 
Vad med 2012 var bra?
 
Min Novalies Diesel fyllde hela 7 år och min skruttöron-Hippie fyllde 3, mina pojkar <3
 
Lilla Bacon lever fortfarande trots att jag inte vet hur gammal han är. Nackdelen med att köpa marsvin från en djuraffär, men han är fortfarande den bästa födelsedagspresenten någonsin :D
 
Jag badade ute första gången på minst två år, vilket var svinigt kallt, men roligt.
 
Jag betalade handpenning på min alledels egna lägenhet. Att inflyttningen är 2015 förstör inte min lycka för lägenheten kommer vara min, min, min :) Sedan samma dag så firade jag med att köpa mig ett par väldigt dyra, men ack så underbara skor som gör att jag faktiskt inte önskar att sommaren kunde komma snart. Det ni, då är det jäkligt bra skor jag har ska ni veta!
 
Sååå.. Några förväntningar på 2013?
 
Nej, inga alls. Hoppas att året går fort så att man kommer närmare 2015, men med min tur så lär ju det inte hända.. Men men, "den som lever får se".
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bra sammanfattning och bra förväntan ;)

2013-01-07 @ 23:08:51
URL: http://fairypixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0