Nyårsafton

Såhär 14 dagar senare...
 
Nyårsafton spenderades med Lovisa, Pixie och Diesel samt en massa mat, cola och extremt otroligt hög musik under 12-slaget då Diesel tycker bättre om hög musik än fyrverkerier. Väldigt bra musik såklart. Och vi hade väldigt roligt :)
 
Jag tycker att det är helt fel att fyrverkerier får säljas flera veckor innan, räcker det inte med att sälja skiten enbart på nyårsafton? För.. Man skulle ju kunna tro att fyrverkerierna borde förlora sin fascination efter nyårsafton (med tanke på att det smälls typ hela december), men icke. Helt otroligt att jag till och med fram till dagens datum, 14 dagar senare (om ni missade inläggets första mening) så har jag hört allt från små smällare till fyrverkerier och explosioner. Alltså EXPLOSIONER. Det är ett nytt år, vi har fattat det nu, till och med den mest korkade människan har fattat det vid det här laget, det räcker nu för fan!
 
Diesel under 12-slaget:
 
 
Och en närbild på min fina stackars vovve:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0