Promenadförsök i kvällsvärmen

Igår hade jag Diesel med mig då vi jobbade eftermiddag och jag bestämde att vi skulle gå hem en bit för det är alltid mycket mer folk som åker buss på sommaren än på vintern av någon konstig anledning (att det är strejk lite här och där nu gör ingen skillnad). Hur som helst så kom vi inte så långt, två stationer för att vara exakt, för det var verkligen kvavt ute och det märktes att Diesel tyckte att det var jobbigt (han stannade typ hundra gånger..) Men lite motion blev det i alla fall :)
Får se om jag och Hippie kan gå hem från jobbet på lördagskvällen så får han lite extra motion han med. Håller tummarna för bra väder bara för det vet man ju aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0