"Oh yeah, jag har flyyyt"

I fredags efter jobbet åkte jag och Diesel hem till Lovisa. Kinamat och kladdkaka stod på schemat :) Självklart blev det lite serier och så, men eftersom det var så sent efter jobbet så blev det inte så himla mycket, för vi var så trötta och vi skulle jobba på lördagen också. Vi får helt enkelt ta igen det nästa gång :)
 
Diesel spenderade hela natten i soffan, vilket han aldrig gjort tidigare. Jag vet att han gillar Lovisas soffa, han brukar ligga där när vi tittar på tv, men han brukar alltid ligga i sängen när vi börjar titta på serier.. Jag antar att det var för att stackars Pixie mådde dåligt och att han kände på sig att det var bäst så. Hoppas att hon mår bättre snart :(
 
Min ufo-vovve hos Lovisa; "Är det värt att resa på sig för en sista kisspromenad?"
 
Jag undrar hur han kommer klara kommande vecka. Hans favoritmänniska Fanny har semester, vilket såklart innebär en hel vecka utan att hon jobbar, och Diesel har i princip bestämt sig för att hon alltid jobbar. Så när han kommer till jobbet så skäller och gnäller han på henne för att berätta att han är där. Framför allt de dagar då hon inte jobbar, så det kommer bli svårt för mig att övertyga honom att hon faktiskt inte kommer vara där... Min stackars vovve.. Det kommer bli en tuff vecka för honom <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja jag älskar också min soffa var fast besluten av att köpa den av syrran ;) Var nog väldigt tur att han höll sig borta eftersom det är oklart vad Pixie dragit på sig. Min lilla bäbis :(

2013-03-18 @ 21:32:11
URL: http://fairypixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0