28

Det totala antalet dagar som Diesel fått antibiotika mot sin hosta... Han fick sin sista tablett i går kväll, men han har hostat i dag också...
Jag vill inte testa kortison på honom. Han behöver inte skämmas för att han kissar på sig, det räcker med att han har ont i magen..

Blev lite irriterad på veterinären vars enda svar på Diesels magproblem är att han antagligen har någon sorts fodermedelsallergi (berätta något som jag inte redan vet), han tyckte inte att Diesel var för gammal för att göra en allergiutredning, vilket jag tycker, han är ju 8 liksom.
Han äter ju redan ett snällt foder och han kan ju inte äta ett foder som innehåller lamm (typ Hill´s I/D) så jag vet inte. Att "testa sig fram själva" var också en tips. Yeah right, då behöver jag väl ta ledig från jobbet... Jag önskar faktiskt att han hade klåda istället för magont, då hade det varit lite lättare...

Vi får väl se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0