FF

Kommer ha hela helgen för mig själv hemma. Med Hippie och Pudel såklart. Men lugn och ro kommer vi ha. Om inte grannbarnen fortsätter sin livsuppgift som går ut på att göra mitt liv surt...  Hoppas att det regnar för då är de inomhus, hehe. Annars så får jag stänga ute ljudet av dom med ljudet av väldigt bra musik :) 
 
Mina planer för helgen är som följer:
 
* Städa mitt rum.... Vilket typ går ut på att flytta runt lite grejer så att det i grund och botten faktiskt ser likadant ut, men det känns lite mer städat... 
 
* Se klart på resterande Suits-avsnitt på säsong 2 då säsong 3 börjar sändas på typ måndag.. Har hur mycket annat som helst att se ikapp också. Får se hur långt jag kommer...
 
* Bada och raka Hippie, fast i omvänd ordning, annars blir det ju onödigt med jobb. Utställning nästa helg så han måste vara fin. Kanske bara ska raka och bada honom i veckan förresten.. Får fundera på saken.
 
* Faktiskt läsa klart de Stephen King-böcker jag har så att jag faktiskt har läst dom. Vet dock inte om det är så smart att göra det när jag är ensam hemma... 
 
* Ha åtminstånde en kväll/dag då jag bara ser sorgliga filmer och gråter en skvätt. Typ "War Horse", "Hachiko", "Änglahund" och "Marley och jag". Fast det blir nog för sorgligt så jag ska nog välja filmer som inte handlar om djur. Jag gråter inte lika mycket till sorgliga filmer som handlar om människor..  
 
Var detta allt? Tydligen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0