Fredag till lördag hos Lovisa

Fredagskvällen och typ hela lördagen spenderades hos Lovisa.
 
Då Kessie löper fick Hippie stanna hemma, vilket Kessie nog tyckte var lite tråkigt, men det var för allas bästa.
Det blev förutom god mat och efterrätt självklart mys med kaninerna :) Nytillskottet tyckte om mig väldigt mycket och spenderade en rätt lång stund med att slicka mig på öron och hals, den lilla gosplutten :D Jag tyckte självklart om honom också så efter hans pensionering så är han mer än välkommen att vara pensionär hos mig :) Efterrätten blev det nästan för mycket av, då jag faktiskt (inget skämt) kände mig spyfärdig ett tag, men det gick som tur var över. Är det något jag avskyr så är det att spy... Det blev tyvärr inte så mycket serietittande då vi var aströtta, tror fan att vi håller på att bli gamla... men kul hade vi ändå.
 
Det kändes dock väldigt konstigt att vara Hippie-lös och han hade saknat mig också så det ska bli mysigt att sova brevid storsnarkaren igen ikväll. Eller ja, snart med andra ord, jag kom ju fram till att jag börjar bli gammal....
 
God natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0