"Sluta ta kort på mig"

 
Som vanligt så kan jag inte låta bli att ta fram mobilen i tid och otid för att fota Hippie och som vanigt så vill inte Hippie vara med :/ Så här såg surbubban ut på bussen på väg hem från jobbet i förrgår. Det var nästan inga på bussen, hur ofta händer det liksom??
 
Idag fick han stanna hemma, Kattens Dag betyder många kunder och mycket att hålla reda på så då kunde han stanna hemma och ta det lugnt istälet. Något som aldrig har hänt förut, tror jag i alla fall, är att han faktiskt vände i dörren innan jag stängde den efter att jag sagt hej då. Han brukar alltid stå kvar och även ligga kvar i hallen en stund efter att jag gått så det här var ju lite speciellt :)
 
Hippie blev lika glad att se mig när jag kom hem i alla fall och Pudel bråkade med honom en stund för att Pudel hellre muckar gräl med de han ogillar än håller sig undan när Hippie får sina gladryck och Pudel är i vägen, men helt otroligt nog så avböt Pudel själv bråket lika fort som han började det :O Han fick dock en liten time out på toan tots allt. Efter det ville han att jag skulle bära honom :O
Jag undrar om Pudel har börjat gilla mig på sistånde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0