En långpromenad per dag

Är alltid bra.
 
Jag och Hippie har börjat gå "varvet" på kvällarna då jag inte stänger på jobbet. "Varvet" är helt enkelt en runda som är lite längre och som vi försöker gå rätt fort ibland, men mest är det för att det kändes som att Hippie (och jag) inte fick tillräckligt med motion då vi inte går långpromenader med Lovisa och hennes vovvar så mycket som vi borde för att det ska räcka med det :)
 
Jag har ingen aning om hur långt "varvet" är, det borde jag ta reda på faktiskt, men jag tycker att det är alldeles lagom att gå och det är väldigt skönt att gå på kvällen när det är svalare. Sedan träffar vi inte på så himla många andra hundar heller. Och Hippie sköter dessa hundmöten alldeles utmärkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0