Hoppas på fint väder imorn

Imorgon är jag ledig så planen är att möta upp Lovisa och hennes vovvar i Brommaplan för att ta oss till Drottningholm och hundöarna så att alla vovvar får sträcka på benen lite. Till och med Pudel. Självklart så kommer jag på nu att jag glömt hans pinkskydd på jobbet och det han ska ha hemma är spårlöst försvunnet...
Hur som helst så förutsätter morgondagens utflykt att det faktiskt är fint väder om man säger så. Vi får helt enkelt hålla tummarna, även om jag personligen egentligen inte är så förtjust i hundöarna... Men hundarna gillar det ju såkl art så då får man ju offra sig lite...

Just nu så sitter jag, helt otroligt nog, och lyssnar på "Din playlist" på p3 där det faktiskt är K-pop! Än så länge så tycker jag att låtarna har varit bra val så jag är nöjd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0